Prijavi problem


Obeleži sve katergorije koje odgovaraju problemu

Jos detalja - opišite nam problem


Uspešno ste prijavili problem!
Status problema i sve dodatne informacije možete pratiti klikom na link
Na žalost nismo trenutno u mogućnosti da obradimo Vaš zahtev.
Molimo Vas da pokušate kasnije.

Programiranje grafike pomoću Pygame, priručnik za sedmi razred

Догађаји и реаговање на њих

Основна интеракција између корисника и програма са графичким корисничким интерфејсом врши се помоћу догађаја. Када год корисник изврши неку интеракцију са нашим програмом (притисне дугме за искључивање прозора, притисне или отпусти неки тастер на тастатури, кликне мишем или помери миша и слично) оперативни систем рачунара региструје тај догађај и прослеђује га нашем програму. У овом поглављу научићеш које су основне врсте догађаја и како твој програм може реаговати на њих.