Prijavi problem


Obeleži sve katergorije koje odgovaraju problemu

Jos detalja - opišite nam problem


Uspešno ste prijavili problem!
Status problema i sve dodatne informacije možete pratiti klikom na link
Na žalost nismo trenutno u mogućnosti da obradimo Vaš zahtev.
Molimo Vas da pokušate kasnije.

Programiranje grafike pomoću Pygame, priručnik za gimnaziju

Кртице

Напиши програм који имплементира игрицу хватања кртица. На пољу постоји 9 кртица, оне насумично излазе из рупе и задржавају се на површини или у рупи насумично одређено време. Када играш кликне мишем на кртицу док је ван рупе, она се сматра ухваћеном (и више се не спушта). Циљ игре је да се ухвате све кртице.

Анимацију можеш реализовати помоћу следећих слика кртице (именоване као krtica1.png, …, krtica10.png).

../_images/krtica11.png ../_images/krtica21.png ../_images/krtica31.png ../_images/krtica41.png ../_images/krtica51.png ../_images/krtica61.png ../_images/krtica71.png ../_images/krtica81.png ../_images/krtica91.png ../_images/krtica101.png