Prijavi problem


Obeleži sve katergorije koje odgovaraju problemu

Jos detalja - opišite nam problem


Uspešno ste prijavili problem!
Status problema i sve dodatne informacije možete pratiti klikom na link
Na žalost nismo trenutno u mogućnosti da obradimo Vaš zahtev.
Molimo Vas da pokušate kasnije.

Programiranje grafike pomoću Pygame, priručnik za gimnaziju

Цртање

Незаобилазни део сваког PyGame програма је цртање по екрану. PyGame омогућава корисницима да цртају различите облике (дужи, правоугаонике, кругове, елипсе, многоуглове, кружне лукове и слично). Сви они могу бити обојени различитим бојама. Поред тога могуће је на екранима приказивати и слике (учитане из png или jpg датотека), а могуће је исписивати и текст (коришћењем различитих фонтова). Задатак ове главе је да се прво упознамо са основном структуром PyGame програма у којима ћемо вршити цртање, а да се затим упознамо са начином на који се цртају различити облици (некада кажемо да су то различите графичке примитиве).