Икс-окс
vreme | memorija | ulaz | izlaz |
---|---|---|---|
1 s | 64 Mb | standardni izlaz | standardni ulaz |
Мирко је мали програмер који покушава да испрограмира игрицу икс-окс. Близу је завршетка, али му је потребна мала помоћ. Смислио је да корисник мишем одређује квадрат у који ће се његов симбол уписати. Поље за игру се састоји од 9 квадрата (распоређена у три врсте и три колоне) и сваки квадрат је димензије 100 пута 100 пиксела (укупно поље је димензије 300 пута 300 пиксела). Познат је положај пиксела на који је кликнуто мишем и потребно је одредити редни број квадрата у којем се тај пиксел налази. Положај пиксела је одређен редним бројевима (координатама) тог пиксела по хоризонтали и по вертикали, рачунајући од доњег левог угла поља (пиксели се броје од 1 до 300). Квадрати се броје од 1 до 9, врсту по врсту, почевши од доњег левог угла поља, како је приказано на следећој слици:
7 | 8 | 9 |
4 | 5 | 6 |
1 | 2 | 3 |
Улаз
Са стандардног улаза се учитавају два цела броја (сваки у посебном реду) \(x\) и \(y\) (\(1 \leq x, y \leq 300\)) који представљају x тј. y координату пиксела на који је кликнуто мишем.
Излаз
На стандардни излаз се исписује један број од 1 до 9 који представља редни број квадрата.
Пример 1
Улаз
1 1
Излаз
1
Пример 2
Улаз
120 280
Излаз
8
Пример 3
Улаз
100 201
Излаз
7
Пример 4
Улаз
101 300
Излаз
8
Овај задатак има и другачија решења у делу збирке који следи.
Morate biti ulogovani kako biste poslali zadatak na evaluaciju.