Prijavi problem


Obeleži sve kategorije koje odgovaraju problemu

Još detalja - opišite nam problem


Uspešno ste prijavili problem!
Status problema i sve dodatne informacije možete pratiti klikom na link.
Nažalost nismo trenutno u mogućnosti da obradimo vaš zahtev.
Molimo vas da pokušate kasnije.

Programiranje grafike pomoću Pygame, priručnik za sedmi razred

Учење слепог куцања

Испрограмирај игрицу која ти помаже да увежбаш слепо куцање. Са врха екрана падају балони са словима. Када се притисне тастер са словом које је написано на балону, тај балон нестаје. Играч креће од три живота и губи живот сваки пут када балон падне на дно екрана.

Можеш употребити слику balon.png.

../_images/balon.png

У првој верзији можеш проверити колико брзо куцаш.

Наредна верзија ти помаже да постепено увежбаш куцање, јер се полако уводи један по један тастер.