У игрици Minesweeper на пољима се налазе сакривене бомбе и задатак
играча је да их пронађе. Играчу се приказује табла са бројевима где
сваки број представља број бомби које се налазе у околини датог поља
(гледају се околна поља у свих 8 смерова). Твој задатак је да започнеш
програмирање ове игре тако што ћеш написати програм који за дати
распоред бомби одређује ове бројеве.
Улаз
Са стандардног улаза се учитавају два броја \(m\) и \(n\) који представљају димензије табле
(\(3 \leq m, n \leq 100\)) и након тога
матрица која има \(m\) врста и \(n\) колона која садржи нуле и јединице (где
јединица означава бомбу).
Излаз
Матрица димензије \(m \times n\)
која одређује број бомби у околини сваког поља полазне матрице.
Пример
Улаз
3 4
0 1 0 1
1 0 1 0
0 1 0 0
Излаз
2 2 3 1
2 4 3 2
2 2 2 1
Морате бити улоговани како бисте послали задатак на евалуацију.
Petlja.org користи колачиће како би вам пружио најбоље корисничко искуство. Наставком коришћења сајта сматраћемо да се сагласни са коришћењем колачића. Сазнајте више