Победник у три дисциплине
vreme | memorija | ulaz | izlaz |
---|---|---|---|
1 s | 64 Mb | standardni izlaz | standardni ulaz |
Такмичари су радили тестове из програмирања, математике и физике. За сваки предмет добили су одређени број поена (цео број од 0 до 50). Такмичари се рангирају по укупном броју поена из сва три предмета. Ако два такмичара имају исти број поена, победник је онај који има више поена из програмирања. Ако је и број поена из програмирања једнак, онда се посматра број поена из математике. На крају, ако је и број поена из математике једнак, посматра се број поена из физике. Потребно је написати програм који одређује победника такмичења.
Улаз
Учитава се прво број такмичара, а затим и подаци за сваког такмичара. За сваког такмичара учитава се број поена из програмирања, а затим број поена из математике, и на крају број поена из физике, сви у истом реду.
Излаз
Потребно је исписати редни број победника и број његових поена из сваког предмета. Бројање такмичара почиње од 1. Ако су два или више такмичара остварила потпуно идентичан успех, победник је онај који има мањи редни број (јер је остварио више поена на квалификационом такмичењу).
Пример
Улаз
4 20 30 40 10 20 30 20 40 30 10 50 20
Излаз
3: 20 40 30
Овај задатак има и другачија решења у делу збирке који следи.
Morate biti ulogovani kako biste poslali zadatak na evaluaciju.