У игрици Minesweeper на пољима се налазе сакривене бомбе и задатак
играча је да их пронађе. Играчу се приказује табла са бројевима где
сваки број представља број бомби које се налазе у околини датог поља
(гледају се околна поља у свих 8 смерова). Твој задатак је да започнеш
програмирање ове игре тако што ћеш написати програм који за дати
распоред бомби одређује ове бројеве.
Улаз
Са стандардног улаза се учитавају два броја \(m\) и \(n\) који представљају димензије табле
(\(3 \leq m, n \leq 100\)) и након тога
матрица која има \(m\) врста и \(n\) колона која садржи нуле и јединице (где
јединица означава бомбу).
Излаз
Матрица димензије \(m \times n\)
која одређује број бомби у околини сваког поља полазне матрице.
Пример
Улаз
3 4
0 1 0 1
1 0 1 0
0 1 0 0
Излаз
2 2 3 1
2 4 3 2
2 2 2 1
Morate biti ulogovani kako biste poslali zadatak na evaluaciju.
Petlja.org koristi kolačiće kako bi vam pružao najbolje korisničko iskustvo. Nastavkom korišćenja sajta smatraćemo da ste saglasni sa korišćenjem kolačića. Saznajte više
U redu
Obaveštenje
Molimo vas da popunite sva polja obeležena kao obavezna.Desila se greška prilikom slanja vašeg odgovora.Vaš odgovor je zabeležen. Hvala!Vaši odgovori su zabeleženi. Hvala!