Програмирање графике помоћу Пајгејм за седми разред
Овај курс је намењен ученицима 7. разреда основне школе за предмет Информатика и рачунарство у току другог полугодишта.
У оквиру овог курса детаљно je обрађенa наставнa темa Рачунарство кроз демонстрацију текстуалног програмирања применом
програмског језика Пајтон и његове библиотеке Пајгејм. Курс у потпуности прати програм наставе и учења за овај предмет.
Курс је подељен по часовима. Материјал намењен за један школски час се састоји од лекције, дела са питалицама,
којима се ученицима скреће пажња на најбитније делове из садржаја лекције и кратких квизова,
који имају за циљ проверу усвојеног градива.
Поред рада у школи, курс се може пролазити и самостално.
Упознаћеш се са програмирањем 2Д графике у програмском језику Python уз помоћ библиотеке PyGame.
Научићеш како да користиш програмирање да би нацртао неке основне облике.
Научићеш како да нацрташ неке занимљивије елементе коришћењем петљи.
Научићеш како да укључиш слике у своје цртеже.
Кроз цртање и рад са 2Д графиком, продубићеш своје знање о основним концептима програмирања у Пајтону и добићеш прилику да на занимљив начин вежбаш програмирање.
Потребне ствари за курс
Имаш инсталиран Python 3.6 или новији
Познавање основа Python-а (на нивоу шестог разреда)
Sadržaj kursa
2 lekcije
2 lekcije
1 kviz
2 lekcije
1 kviz
2 lekcije
1 kviz
3 lekcije
1 kviz
3 lekcije
1 kviz
2 lekcije
1 kviz
4 lekcije
1 kviz
2 lekcije
1 kviz
2 lekcije
1 kviz
3 lekcije
1 kviz
2 lekcije
1 kviz
3 lekcije
1 kviz
3 lekcije
1 kviz
1 lekcija
0 lekcija
1 kviz
Petlja.org koristi kolačiće kako bi vam pružao najbolje korisničko iskustvo. Nastavkom korišćenja sajta smatraćemo da ste saglasni sa korišćenjem kolačića. Saznajte više
U redu
Obaveštenje
Molimo vas da popunite sva polja obeležena kao obavezna.Desila se greška prilikom slanja vašeg odgovora.Vaš odgovor je zabeležen. Hvala!Vaši odgovori su zabeleženi. Hvala!