Prijavi problem


Obeleži sve katergorije koje odgovaraju problemu

Jos detalja - opišite nam problem


Uspešno ste prijavili problem!
Status problema i sve dodatne informacije možete pratiti klikom na link
Na žalost nismo trenutno u mogućnosti da obradimo Vaš zahtev.
Molimo Vas da pokušate kasnije.

Programiranje grafike pomoću Pygame, priručnik za gimnaziju

Комбиновање догађаја тастатуре и миша

Напиши програм у ком се црта \(n\) кругова дуж споредне дијагонале прозора. Број \(n\) се увећава стрелицом на горе и левим дугметом миша, а умањује стрелицом на доле и десним дугметом миша.

Распоређивање кругова дуж дијагонале екрана већ смо приказали у једном од претходних задатака. Остатак програма представља реаговање на одговарајуће догађаје (pg.KEYDOWN и pg.MOUSEBUTTONDOWN), анализу притиснутих тастера (dogadjaj.key и dogadjaj.button) промену броја кругова n и поновно цртање. Промене ради, уместо директног цртања у главној петљи, у овом задатку смо употребили мало другачије решење. Дефинисали смо процедуру која црта кругове на екрану и затим смо је експлицитно позивали на почетку програма и приликом сваке промене броја n (једноставности ради она нема параметара већ приступа глобалним променљивама).