Prijavi problem


Obeleži sve katergorije koje odgovaraju problemu

Jos detalja - opišite nam problem


Uspešno ste prijavili problem!
Status problema i sve dodatne informacije možete pratiti klikom na link
Na žalost nismo trenutno u mogućnosti da obradimo Vaš zahtev.
Molimo Vas da pokušate kasnije.

Programiranje grafike pomoću Pygame, priručnik za gimnaziju

Комбиновање облика

Научили смо да цртамо сваки од појединачних облика (дужи, квадрате и правоугаонике, кругове и елипсе, кружне лукове, полигоне). Резимирајмо функције које смо користили.

дуж pg.draw.line(prozor, boja, (x1, y1), (x2, y2), debljina)
правоугаоник pg.draw.rect(prozor, boja, (x, y, sirina, visina), debljina)
круг pg.draw.circle(prozor, boja, (x, y), r, debljina)
елипса pg.draw.ellipse(prozor, boja, (x, y, sirina, visina), debljina)
лук pg.draw.arc(prozor, boja, (x, y, sirina, visina), od_ugao, do_ugao, debljina)

Сада можемо цртати и цртеже у којима се комбинују разне врсте ових облика. Ево једног примера.

Чича Глиша

Чича Глиша

Остављамо ти сада празно платно (димензије 300 пута 300 пиксела) и четкицу, па постани уметник и цртај шта год пожелиш.