Prijavi problem


Obeleži sve katergorije koje odgovaraju problemu

Jos detalja - opišite nam problem


Uspešno ste prijavili problem!
Status problema i sve dodatne informacije možete pratiti klikom na link
Na žalost nismo trenutno u mogućnosti da obradimo Vaš zahtev.
Molimo Vas da pokušate kasnije.

Programiranje u Pajtonu, priručnik za šesti razred

Примери једноставних програма

Насумичне реченице

Напиши програм који гради смешне реченице тако што насумично комбинује именице, глаголе, прилоге, предлоге, …

Погађање непознатог броја

Погађање непознатог броја се игра тако што рачунар замисли непознати број између 0 и 100, а онда играч покушава да погоди који број је рачунар замислио.

Игра меморије

Један начин да се игра игра меморије је да се у свакој рунди додаје нова реч на списак и да играч сваки пут мора да погоди која је та нова реч која је додата. Напиши програм који омогућава да играмо ову игру.

Игра каладонт

Игра каладонт се игра тако што два играча (на пример, човек и рачунар) наизменично говоре речи, при чему се речи надовезују тако да су прва два слова наредне речи исте као последња два слова претходне речи (на пример, амеба-балерина-нар-аргумент). Игру губи онај ко не може да настави низ (то је најчешће ако се каже нека реч која се завршава на сугласничку групу на коју не почиње ни једна реч - на пример, каладонт је реч која се завршава на нт, а ниједна реч не почиње на нт). Напиши програм који симулира ову игру (и човек и рачунар бирају реч из дате листе речи).